INGLIZ TILINI O‘RGANUVCHI TALABALARNING YOZUV QOBILIYATLARI: MUAMMOLAR, OMILLAR VA TAVSIYALAR

Yondashuv, lingvomadaniy yondashuv, o’rganish darajalari, lingvokulturologiya, integrallashgan model,

Mualliflar

  • Navbahor ABRAMOVA O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti tayanch doktoranti, Uzbekistan

ESL o'quvchilarining yozish ko'nikmalari: muammolar, omillar va takliflar Xulosa: Yozish til ishlab chiqarish uchun muhim mahoratdir. Biroq, bu qiyin ko'nikma hisoblanadi, ayniqsa ingliz tilida ikkinchi til
(ESL) kontekstlarida talabalar yozishda ko'p qiyinchiliklarga duch kelishadi. Shu sababli, ushbu tadqiqot O'zbekiston bakalavriat talabalarining ESL o'quvchilarining yozishdagi muammolari va ularning yozish ko'nikmalariga to'sqinlik qiluvchi omillarni o'rganish maqsadida o'tkazildi. Shuningdek, u oʻzbek tilini oʻrganuvchilarning yozish koʻnikmalarini oshirish boʻyicha takliflarni olishga qaratilgan. Shu maqsadda ingliz tili o‘qituvchilari va bakalavriat talabalaridan iborat fokus-guruhlar o‘tkazildi. Yozishdagi asosiy
muammolarni topish uchun 20 nafar ESL bakalavriat talabalaridan yozish namunalari ham to'plangan