UNIVERSITET TALABALARI MUSTAQIL ISHLARINI BAJARISHDA SUN’IY INTELLEKTDAN SAMARALI FOYDALANISH

Sun’iy intellekt, Oliy ta’lim, Mustaqil ta’lim, Aqllis o‘qitish tizimlari, Virtual o‘quv muhitlari, Talabalarning faolligi, o‘quv natijalari.

Mualliflar

Sun’iy intellekt vositalarining oliy ta’limga integratsiyalashuvi, ayniqsa, universitet talabalarining mustaqil ishini osonlashtirishda o‘zgarishlarga olib keldi. Ushbu maqolada AI texnologiyalari mustaqil o‘quv jarayonlarini qanday qo‘llab-quvvatlashi va yaxshilashi mumkinligini o‘rganadi, bunda aqlli o‘qitish tizimlari, virtual o‘quv muhitlari va AI tomonidan boshqariladigan tadqiqot vositalari kabi vositalarga e’tibor qaratiladi. Sifatli va miqdoriy ma’lumotlarni o‘rganib, tadqiqot AIning talabalarning faolligiga, o‘quv natijalariga va
umumiy ta’lim tajribasiga ta’sirini tahlil qiladi. Tadqiqotlar shuni ko‘rsatadiki, AI vositalari nafaqat o‘quv jarayonini kuchaytiradi, balki talabalarni texnologiyaga asoslangan ishchi kuchiga tayyorlaydi, bu esa AIni akademik sharoitlarga kiritishga strategik yondashuv zarurligini ta’kidlaydi.