BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING BOSHQARUV KOMPETENTLIGINI TAKOMILLASHTIRISH MEZONLARI

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi, boshqaruv jarayoni, mezonlar, qadriyatli, kognitiv, funktsional-faollik, pedagogik bilim, ko‘nikmalar, innovatsion yondashuvlar, resurslarni boshqarish, emotsional intellect.

Mualliflar

  • Rohila AVЕZOVA Toshkent Kimyo xalqaro universiteti katta o‘qituvchisi , Uzbekistan

Innovatsion ta’lim muhitini rivojlantirish jarayonida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining boshqaruv kompetentligini takomillashtiruvchi mezonlarni aniqlashtirib va uni amaliyotda qo‘llash muhim bo‘lmoqda. Maqolada boshqaruv kompetentligi takomillashtirish mezonlari va ularning tasniflarining tahlili keltirilgan.