O‘RTA MAKTAB O‘QUVCHILARIGA FANNI O‘QITISHDA MAZMUN VA TIL BO‘YICHA INTEGRATSIYALASHGAN TA’LIMNI JORIY ETISH

Tarkib va tilni integratsiyalashgan o'qitish (CLIL); ta'lim fanlari; O'rta maktab o'quvchilari; amalga oshirish; afzalliklari; muammolar; strategiyalar; kasbiy rivojlanish; tilni qo'llab-quvvatlash.

Mualliflar

  • Makhim ARTIKOVA Senior Teacher Uzbekistan State World Languages University, Uzbekistan

Kontent va til bo'yicha integratsiyalashgan ta'lim (CLIL) - bu tilni o'rganish va tarkibni bilish darajasini bir vaqtning o'zida oshirish maqsadida til o'rganishni fan kabi mavzu mazmuni bilan birlashtirgan innovatsion yondashuv. Ushbu maqolada CLIL ning o'rta maktab o'quvchilariga fanni o'qitishda qo'llanilishi ko'rib chiqiladi, ushbu yondashuvning afzalliklari va muammolariga alohida e'tibor beriladi. Maqola CLIL va uning nazariy asoslarini ko'rib chiqish va ushbu yondashuvning asosiy tamoyillari va maqsadlarini ta'kidlash bilan
boshlanadi. Keyinchalik, u CLIL ni ilmiy ta'limga tatbiq etishning potentsial afzalliklarini ko'rib chiqadi, masalan, o'quvchilarning til ko'nikmalarini yaxshilash, tanqidiy fikrlash va muammolarni hal qilish qobiliyatini rivojlantirish va ilmiy tushunchalarni chuqurroq tushunishga yordam berish.