OLIY TA’LIMNI RIVOJLANTIRISHNI BOSHQARISHDA AXBOROT-KOGNITIV YONDASHUVNING PEDAGOGIK SALOHIYATI

oliy ta’lim, rivojlantirishni boshqarish, axborot-kognitiv yondashuv, pedagogik salohiyat

Mualliflar

  • Zoxid ERNAZAROV Qarshi davlat universiteti, Filologiya fakulteti uquv ishlari bo‘yicha dekan o‘rinbosari, PhD, Uzbekistan

Ushbu maqolada ijtimoiy-pedagogik tahlil jarayonida olingan umumiy (inferensial) bilimlar - barcha ta’lim agentlari manfaatlarini muvofiqlashtirish usuli sifatida ta’lim sifatiga (jarayon va natijaga) erishish rivojlanishni boshqarish uchun asos bo‘lib xizmat qilishi tahlil qilingan. Ushbu mexanizmlar oliy ta’limni boshqarishning turli darajadagi nazariyalari bilan belgilanadi, ular “yangi boshqaruvchilik”ning rivojlanishi sharoitida innovatsionlikka ega bo‘ladi.
Shuningdek, oliy ta’limning xilma-xilligi va o‘zgaruvchanligi, uning dinamikligi va faolligi ushbu ma’lumotlar to‘plamini tizimlashtirish, ularni guruhlash, tahlil qilish, doimiy monitoring, uning holatini to‘g‘irlab borish vazifalari keltirilgan.