KONTEKSTLI YONDASHUV ASOSIDA TALABALARNING O‘QUV-IJODIY FAOLIYATINI MODELLASHTIRISH MAZMUNI

Kontekstli yondashuv, adekvatlik, fizibilite, paradigma, konstruktiv, differensiallashtirilgan ta’lim, barqarorlik, kompitensiya, didaktik, kreativ, protsess, usul,parodoks,yo‘nalish, interaktiv.

Mualliflar

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida konteksli yondashuv asosida talabalarda parodoks bilimlarni shakllantirishni tashkil etishning didaktik imkoniyatlari xususida ma’lumotlar aks ettirilgan va bundan professor-o‘qituvchilar fan mazmunini yoritishda nazariy va amaliy jihatdan keng qo‘llab kelayotganligi asoslangan. Shuningdek, ta’limning zamonaviy didaktik ta’minotlari talabalarga keng ko‘lamdagi imkoniyatlarni yaratish bilan birga ta’lim samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi omillar, o‘quv faoliyatini modellashtirish – o‘rganilayotgan mavzuning asosiy xususiyatlari, o‘quv faoliyatini modellashtirish jarayonida o‘ziga xos tamoyillari tahlil qilingan.