MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARDA QADRIYATLI MUNOSABATLAR ORQALI PEDAGOG-TARBIYACHI HAMDA OILA VA TARBIYALANUVCHILAR O‘RTASIDA HAMKORLIK

Qarshi davlat universiteti dotsenti

Mualliflar

Maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti pedagog-tarbiyachi va tarbiyalanuvchilarida qadriyatli munosabatni shakllantirish, tarbiyalanuvchining yosh xususiyatlarini hisobga olish, hamda ijtimoiy-madaniy ta’lim-tarbiyaviy muhitida qulay sharoit yaratishda pedagog-tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o‘rtasida munosabatlarning ilmiy-nazariy masalalari haqida fikr-mulohazalar yuritilgan. Shuningdek, maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchisi shaxsini shakllantirishning yana bir pedagogik shartlari, unda dastlab pedagogning eng avvalo namuna manbai sifatidagi shaxsiy xususiyatlari va maktabgacha ta’lim tashkilot tarbiyalanuvchisini yoshiga doir ruhiy xususiyatlari, oila - maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchisi ta’siri prioriteti, nihoyat xulq-atvor etalonini namoyon qiluvchi tengdoshlar masalasi e’tibordan chetda qolmasligi lozimligini alohida ta’kidlangan.