TALABALARINING KOMMUNIKATIV TA’LIMINI PEDAGOGIK BOSHQARISH KONTSEPTUAL MODELINING TARKIBIY QISMLARI

TALABALARINING KOMMUNIKATIV TA’LIMINI PEDAGOGIK BOSHQARISH KONTSEPTUAL MODELINING TARKIBIY QISMLARI

Mualliflar

  • Soyib TUXTAYEV Qarshi davlat universiteti, San’atshunoslik fakulteti yoshlar masalalari va ma’naviy-marifiy ishlar bo‘yicha dekan o‘rinbosari, Uzbekistan

Ushbu maqolada oliy ta’limda talabalar kommunikativ ta’limini pedagogik boshqarishnig konseptual modeli mazmun komponentining o‘ziga xos xususiyatlari va bu borada tadqiqotlar tahlili keltirilgan. Shuningdek, mazmun komponenti ko‘rib chiqilayotgan modelda tizimshakllantiruvchi hisoblanadi, chunki uning rivojlanishi orqali oliy ta’lim talabalarining kommunikativ ta’limini pedagogik boshqarish jarayoni va natijasi tavsiflangan. Bundan tashqari, oliy ta’lim talabalarining kommunikativ ta’limini pedagogik boshqarishning konseptual modelining mazmun tarkibini loyihalashda talabalarning kommunikativ kompetensiyasining uzluksiz rivojlanishini ta’minlashga qodir bo‘lgan bilim miqdori va izchil kommunikativ faoliyatini aniqlash zarurligini nazarda tutilgan.