OLIY O‘QUV YURTLARIDA KVANT MEXANIKASI KURSIDA IKKI TIRQISHLI EKSPERIMENTNING FUNDAMENTAL FIZIK NATIJALARINI VA SUPERPOZITSIYA PRINSIPINI O‘RGANISH METODIKASI

superpozitsiya prinsipi, ikki tirqishli eksperiment, kvant mexanikasini oʻqitish, Lawe funksiyasi, uzluksizlik tamoyili, izchillik tamoyili, talabalar faoliyatini baholash.

Mualliflar

  • Райгул ХOЖАНАЗАРOВА дoктoр филoсoфскo-педагoгических наук (PhD) Каракалпакский гoсударственный университет имени Бердах, Uzbekistan
  • Бахтияр АБДИКАМАЛOВ кандидат физикo-математических наук, прoфессoр Каракалпакский гoсударственный университет имени Бердах, Uzbekistan

Tadqiqotning asosiy maqsadi foton, electron yoki boshqa mikrozarrachalarning interferensiyalanish holatlarini superpozitsiya natijasida koʻrsatish kerak boʻlgan oʻqitish usullarini izlashdan iborat edi. Koʻzlangan maqsadga erishishda talaba har qanday toʻlqin jarayonining interferensiyalanishi bilan bogʻlik barcha jarayonlarni visual va samarali aks ettirishi mumkin. Tadqiqot natijalari kvant mexanikasining turli boʻlimlarini oʻrganish izchilligi va mavzuni oʻrganishning dastlabki bosqishida superpozitsiya prinsipi va ikki tirqishli tajribani batafsil tahlil qilish bilan talabalarning bilimlari yoʻqori koʻrsatkichlarga sezilarli darajada oshganligini koʻrsatdi.