SYUZAN HILNING “ELIZABET” HIKOYASIDAGI BOLA QAHRAMONLARINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Badiiy psixologizm, germenevtika, hissiyot, ruhiy holat, erkinlik, shaxsiyat, oilaviy munosabatlar.

Mualliflar

  • Dilrabo TOKHIROVA O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti tayanch doktoranti , Uzbekistan

Ushbu maqolada Syuzan Hilning “Elizabet” qissasidagi bolalar qahramonlarining psixologik xususiyatlari o‘rganilgan. Qahramonlarning his-tuyg‘ulari, motivlari va o‘zaro ta’sirini nozik tahlil qilish orqali tadqiqotda Xillning bolalik tajribasining murakkabliklarini qanday tasvirlashini ta’kidlaydi. Maqolada ma’sumlik, qo‘rquv va chidamlilik mavzulari o‘rganilib, qahramonlar shaxsiyatini shakllantiruvchi psixologik manzaralar haqida tushunchalar berilgan. Psixologik linzadan foydalangan holda tahlil Xill kengroq ijtimoiy muammolarni va atrof-muhitning rivojlanishga ta’sirini aks ettirish uchun bolalar xarakterlaridan qanday samarali foydalanishini ko‘rsatadi. Pirovardida, ushbu izlanish hikoya doirasida bola psixologiyasini tushunish, o‘qirmanning hikoyaning chuqurroq ma’nolarini tushunishini boyitish muhimligini ta’kidlaydi.