BIZNES TERMINLARINING LEKSIK HAMDA SEMANTIK XUSUSIYATLARI
##submission.downloads##
Ushbu maqolada biznes terminlarining leksik va semantik xususiyatlari tadqiq etiladi. Biznes sohasidagi terminlarning paydo bo‘lishi, ularning semantik tahlili, o‘zbek tiliga tarjima qilish jarayonidagi o‘ziga xosliklari va ularning xalqaro miqyosda ishlatilish ko‘lamiga alohida e’tibor qaratilgan. Shuningdek, maqolada biznes terminologiyasining zamonaviy rivojlanish omillari, ularning kommunikativ vazifasi va ijtimoiy ahamiyati yoritib beriladi. Tadqiqot jarayonida lug‘at materiallari, xalqaro hujjatlar va ilmiy adabiyotlar asosida leksik-semantik tahlillar olib borildi. Maqola biznes terminologiyasi bo‘yicha ilmiy-amaliy izlanish olib boruvchi tadqiqotchilar, tarjimonlar va tilshunoslar uchun muhim manba bo‘lib xizmat qiladi.
Oxford Business English Dictionary. Oxford University Press, 2021.
Collins English Dictionary. HarperCollins Publishers, 2022.
Crystal, D. (2003). The Cambridge Encyclopedia of the English Language. Cambridge University Press.
Newmark, P. (1988). A Textbook of Translation. Prentice Hall.
Baker, M. (1992). In Other Words: A Coursebook on Translation. Routledge.
Rahmatullayev, Sh. (2019). Biznes terminologiyasining lug‘aviy va semantik xususiyatlari. Toshkent: Fan.
UNESCO. (2021). Glossary of Business Terms.
Richards, J. C., & Schmidt, R. (2010). Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics. Longman.
Мартынова, Л. П. (2015). Перевод и интерпретация в бизнесе. Москва: Академия. 10. Karimov, B. S. (2018). Biznes sohasidagi tarjima jarayonida uchraydigan qiyinchiliklar. O‘zbekiston Davlat nashriyoti.
Hall, C. M., & Page, S. J. (2014). The Geography of Business Communication. Routledge






.jpg)

.png)





