BIZNES TERMINLARINING LEKSIK HAMDA SEMANTIK XUSUSIYATLARI

Biznes terminlari, leksik xususiyatlar, semantik tahlil ,tarjima jarayoni, xalqaro miqyos. kommunikativ vazifa. ijtimoiy ahamiyat, zamonaviy rivojlanish omillari, leksik-semantik tahlil, ilmiy-adabiy manbalar.

Mualliflar

Ushbu maqolada biznes terminlarining leksik va semantik xususiyatlari tadqiq etiladi. Biznes sohasidagi terminlarning paydo bo‘lishi, ularning semantik tahlili, o‘zbek tiliga tarjima qilish jarayonidagi o‘ziga xosliklari va ularning xalqaro miqyosda ishlatilish ko‘lamiga alohida e’tibor qaratilgan. Shuningdek, maqolada biznes terminologiyasining zamonaviy rivojlanish omillari, ularning kommunikativ vazifasi va ijtimoiy ahamiyati yoritib beriladi. Tadqiqot jarayonida lug‘at materiallari, xalqaro hujjatlar va ilmiy adabiyotlar asosida leksik-semantik tahlillar olib borildi. Maqola biznes terminologiyasi bo‘yicha ilmiy-amaliy izlanish olib boruvchi tadqiqotchilar, tarjimonlar va tilshunoslar uchun muhim manba bo‘lib xizmat qiladi.