MULTIPLATFORMA YORDAMIDA O‘QUVCHILARNING MATNNI TUSHUNISH QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYALARI
##submission.downloads##
Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’limda multiplatforma texnologiyalarining o‘quvchilarning matnni tushunish qobiliyatini rivojlantirishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Multiplatforma texnologiyalari o‘quvchilarga matnlarni nafaqat yozma shaklda, balki audiovizual va interaktiv usullarda taqdim etish imkonini beradi. Maqolada ushbu texnologiyalarning o‘quvchilarning matnni tushunish va tahlil qilish ko‘nikmalarini qanday rivojlantirishi, shuningdek, o‘quv jarayonida samarali qo‘llanilishi mumkin bo‘lgan metodlar ko‘rib chiqiladi. Interaktiv mashqlar, gamifikatsiya, audiovizual materiallar va matnni vizualizatsiya qilish kabi usullar, o‘quvchilarning qiziqishini oshiradi va o‘rganish jarayonini yanada samarali qiladi. Maqola, multiplatforma texnologiyalarining boshlang‘ich ta’limda o‘quvchilarning matnni tushunish qobiliyatini oshirishdagi samarali vosita ekanligini ko‘rsatadi.
Mirziyoyev Sh.Yangi O‘zbekiston strategiyasi. Toshkent.2021 yil
Abduqodirova, G. Boshlang‘ich ta’limda matnni tushunish metodlari. Toshkent: O‘qituvchi. 2022.
Karimova, R. Multiplatforma texnologiyalari va o‘qish jarayoni. Samarqand: Ilm. 2021.
Ismoilova, L. Boshlang‘ich ta’limda o‘quvchilarning matnni tushunish ko‘nikmalarini rivojlantirish. Toshkent. O‘qituvchi. 2023.
Mavlonova R.A., To‘rayev O.T., Xasanboyeva O., Xoliqberdiyev K.M. Pedagogika. – Toshkent, O‘qituvchi, 1998.






.jpg)

.png)





