UNIVERSITET TALABALARINI INGLIZ TILIGA O‘RGATISHDA XORIJIY PLATFORMALARDAGI VIDEO KONTENTDAN FOYDALANISH
##submission.downloads##
Ushbu tadqiqot universitet talabalari uchun chet tilini o‘rgatishda xorijiy platformalardagi videokontent, xususan TED Talks dan foydalanish samaradorligini tahlil qiladi. Tadqiqot jarayonida tajriba va nazorat guruhlari taqqoslanib, videoma’ruzalar asosida ta’lim olayotgan guruhning natijalari sezilarli darajada yuqoriligi aniqlangan. Tadqiqotda Studentning t-kriteriyasi yordamida ma’lumotlar tahlil qilinib, eshitish va gapirish (p < 0,001), o‘qish (p < 0,01) hamda yozish (p < 0,05) bo‘yicha ahamiyatli farqlar kuzatilgan. Bundan tashqari, talabalar TED Talks ni ta’lim jarayoniga integratsiya qilishni ijobiy baholab, motivatsiya oshgani va mustaqil o‘rganish ko‘nikmalari rivojlanganini qayd etishgan. Tadqiqot natijalari zamonaviy ta’limda multimodal o‘qitish vositalaridan samarali foydalanish imkoniyatlarini kengaytirish uchun muhim ahamiyatga ega.
Ivanova A. M., Malygina E. V. Zamonaviy media-kontent TED Talks dan ingliz tilini ikkinchi chet tili sifatida o‘qitishda foydalanish imkoniyatlari // Janubiy Ural davlat gumanitar-pedagogika universiteti byulleteni. 2017. № 3. B. 49–57.
Kosheleva I. N. TED Talks videomateriallari oliy ta’lim muassasalarida ingliz tilini o‘qitish vositasi sifatida // Volgograd davlat pedagogika universiteti axborotnomasi. 2017. № 5 (118). B. 13–18.
Mufazalova Yu. S. TED Talks videomateriallari yordamida eshitib tushunishni o‘rgatish // Gumanitar va ijtimoiy fanlarning zamonaviy muammolari. 2020. № 5. B. 109–116.
Navitskayte E. A. Kasbiy yo‘naltirilgan o‘qish va eshitib tushunishni o‘rgatishda TED Talks dan foydalanish tajribasi // Kasbiy yo‘naltirilgan til o‘qitish: haqiqat va istiqbollar. Har yili o‘tkaziladigan butunrossiya ilmiy-amaliy konferensiyasi ishtirokchilari maqolalar to‘plami. SPb.: SPbGEU, 2020. B. 342–347.
Passov E. I., Kuzovleva N. E. Chet tili darsi. M.: Glossa-Press, 2010. 640 b.






.jpg)

.png)





