KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNING TINGLAB TUSHUNISH VA GAPIRISH MALAKALARINI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION INTERFAOL METODLAR

Visually impaired learners, listening comprehension, speaking skills, linguistic competence.

Mualliflar

Ushbu tadqiqot ko‘zi ojiz o‘quvchilarda tinglab tushunish va og‘zaki nutq ko‘nikmalarini rivojlantirishda innovatsion interfaol usullarning samaradorligini o‘rganishga qaratilgan. Tadqiqotning asosiy maqsadi ko‘zi ojiz o‘quvchilarning til o‘rganish jarayonini interfaol yondashuv orqali takomillashtirish, samarali usullarni aniqlash va ularning natijalarini baholashdan iborat. Tadqiqotda eksperimental, nazariy-tahliliy va empirik tadqiqot usullaridan foydalanildi. Tajriba-sinov bosqichida ko‘zi ojiz o‘quvchilar bilan interfaol metodlarga asoslangan maxsus darslar o‘tkazildi. Xulosa qilib aytganda, ko‘zi ojiz o‘quvchilarni o‘qitishda innovatsion interfaol metodlarni qo‘llash til o‘rganish jarayonining samaradorligi va jalb qilinishini oshiradi. Ushbu usullarning ta’lim tizimiga integratsiyalashuvi inklyuziv ta’limni rivojlantirishga hissa qo‘shadi va barcha ta’lim oluvchilar uchun teng imkoniyatlarni ta’minlaydi.