BOSHLANG‘ICH SINFLARDA YOZMA NUTQNI INNOVATSION O‘RGATISH USULLARI
##submission.downloads##
Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ma’naviy axloqiy sifatlarini shakllantirishning muhim shartlaridan biri yozma nutqdir. O‘quvchilar nutqiy kompetensiyalarini rivojlantirish orqali shaxsiy fazilatlar, atrof-muhit va insonlarga ijobiy munosabatda bo‘lish, maqsadlarga erishishda tirishqoqlik singari sifatlarni shakllantirish mumkin. Yozma nutq bevosita inson kognitiv, psixologik va hissiy jarayonlarining mahsuli sifatida namoyon bo‘ladi. Uni to‘g‘ri shakllantira olish o‘quvchi hissiy-emotsional, psixologik holatining barqaror bo‘lishiga yordam beradi. Maqolada o‘quvchilar yozma nutqini shakllantirishning innovatsion usullari xususida ayrim mulohazalar bildiriladi.
Atkinson, D. 2002. Toward a sociocognitive approach to second language acquisition. The Modern Language Journal 86 (4): 525– 545.
Вайсгербер Й.Л. Язык и философия // Вопр. языкознания. – М., 1993. – № 2. – С. 123-162.
Фрумкина, Р. М. Психолингвистика [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Р.М. Фрумкина. – М.: Академия, 2003. – 320 с
Выготский Л. С. В 92. Психология развития ребенка. — М: Изд-во. Смысл, Изд-во Эксмо, 2004.
Muhiddinova G. Yozma nutqni ruivojlantirish metodikasi // Tamaddun nuri . https://orcid.org/0009-0003-9718-0537
Апетян, М. К. Психологические и возрастные особенности младшего школьника [Текст] : М. К. Апетян // Молодой ученый. – 2014. – №14 (73). – С. 243-244






.jpg)

.png)





