INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI FRAZEOLOGIZMLARNING AUDITORIYA HISSIYOTLARIGA TA’SIRI

Frazeologizmlar, psixolingvistika, hissiyotlar, ingliz tili, o‘zbek tili, taqqoslash tahlili, madaniyat, semantika, idrok, tilshunoslik.

Mualliflar

Ushbu maqola ingliz va o‘zbek tillaridagi frazeologizmlarning auditoriya hissiyotlariga ta’sirini psixolingvistik nuqtai nazardan o‘rganadi. Tadqiqotda ikkala tilning frazeologizmlari tuzilishi, semantik xususiyatlari va hissiy ta’siri bo‘yicha taqqoslanadi hamda madaniy farqlarning psixologik rezonansga ta’siri tahlil qilinadi. Misollar asosida ingliz va o‘zbek tillaridagi frazeologizmlarning o‘xshashliklari va farqlari aniqlanib, ularning hissiy ifoda mexanizmlari ko‘rsatiladi. Tadqiqot natijalari til, madaniyat va hissiyotlar o‘rtasidagi chuqur aloqani namoyon etadi