“BО‘LAJAK PEDAGOGLARNING ILMIY-FALSAFIY DUNYOQARASHINI RIVOJLANTIRISHNING METODOLOGIK ASOSLARI”
##submission.downloads##
Mazkur maqolada bo‘lajak pedagoglarning ilmiy-falsafiy dunyoqarashini rivojlantirishning metodologik asoslari tahlil qilinadi. Pedagogik jarayonda ilmiy va falsafiy tafakkurning ahamiyati, uning o‘qituvchilarni tayyorlashdagi o‘rni va ta’siri yoritiladi. Shuningdek, ilmiy-falsafiy dunyoqarashning shakllanishiga ta’sir etuvchi omillar, usullar hamda zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanishning samaradorligi ko‘rib chiqiladi. Maqolada bo‘lajak pedagoglarda tanqidiy va tizimli tafakkurni shakllantirish, ilmiy dalillarga asoslangan qarashlarni rivojlantirish hamda falsafiy fikrlashni chuqurlashtirish muhimligi ta’kidlanadi. Shuningdek, pedagogik faoliyatda innovatsion yondashuvlar va kreativ fikrlashning o‘rni, ta’lim jarayonida falsafiy bilimlarning integratsiyasi haqida fikr yuritiladi
1. “Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi asosida demokratik islohotlar yo’lini qat’iy davom ettiramiz” Sh.Mirziyoyev 06.11.2021
2. Маънавият: асосий тушунчалар изоҳли луғати // тузувчи ва масъул муҳаррир Қ.Назаров. – Т.: Ғафур Ғулом номидаги нашриѐт-матбаа ижодий уйи, 2010. – 146 б.
3. Кон И.С. Психология ранней юности. –М., 1999. – С. 96-186.
4. Тугалов Ф.Қ., Бекмирзаев Р.Н. Табиий билимларнинг талабалар илмий дунёқарашини шакллантиришдаги ўрни (физика фани мисолида) // Педагогика. Илмий – назарий ва методик журнал. – Тошкент. – 2018. –4-сон – Б.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





