“BО‘LAJAK PEDAGOGLARNING ILMIY-FALSAFIY DUNYOQARASHINI RIVOJLANTIRISHNING METODOLOGIK ASOSLARI”

Inson, dunyoqarash, falsafiy, ilmiy, metadalogik, o‘qituvchi, talaba, bilim, idrok, ko‘nikma, malaka

Mualliflar

Mazkur maqolada bo‘lajak pedagoglarning ilmiy-falsafiy dunyoqarashini rivojlantirishning metodologik asoslari tahlil qilinadi. Pedagogik jarayonda ilmiy va falsafiy tafakkurning ahamiyati, uning o‘qituvchilarni tayyorlashdagi o‘rni va ta’siri yoritiladi. Shuningdek, ilmiy-falsafiy dunyoqarashning shakllanishiga ta’sir etuvchi omillar, usullar hamda zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanishning samaradorligi ko‘rib chiqiladi. Maqolada bo‘lajak pedagoglarda tanqidiy va tizimli tafakkurni shakllantirish, ilmiy dalillarga asoslangan qarashlarni rivojlantirish hamda falsafiy fikrlashni chuqurlashtirish muhimligi ta’kidlanadi. Shuningdek, pedagogik faoliyatda innovatsion yondashuvlar va kreativ fikrlashning o‘rni, ta’lim jarayonida falsafiy bilimlarning integratsiyasi haqida fikr yuritiladi