FENOMENAL (HODISAGA) YOʻNALTIRILGAN ASOSLANGAN TA’LIM

Fenomenologik oʻrganish, oʻquvchiga yoʻnaltirilgan yondashuv, maqtov nutqi, talabalar soʻrovi, muammoni hal qilish.

Mualliflar

  • Hilola HUSANOVA Independent researcher of the Department of Integrated English Course Samarkand State Institute of Foreign Languages, Uzbekistan

##submission.downloads##

Ushbu maqolaning maqsadi maqtov nutqini oʻrgatishda fenomenal yoʻnaltirilgan ta'lim yondashuvini qanday qoʻllash mumkinligini oʻrganishdir. Oʻquvchiga yoʻnaltirilgan, hodisaga asoslangan ta’lim - bu oʻquvchilarning izlanishlari va muammolarni hal qilish faoliyatiga asoslangan yangi fanlararo oʻqitish uslubi. Uning yangiligi shundan iboratki, bu jarayonda o‘quvchilarning o‘zlari o‘qituvchi rahbarligida mavzuni (hodisani) tanlashlari, u haqida nima bilishni xohlashlarini hal etishlari, o‘zlari tadqiqot qilishlari va savollariga javob berishlari, turli fanlardan mavjud bilimlardan foydalanish va qo‘llash; Ushbu mavzu uchun mos yechimlar maqsadlarni qoʻyadi. Biz PhBL yondashuviga xos boʻlgan ba’zi qadamlardan soʻng, bunday faoliyat uchun stsenariyni taklif qilamiz.