OLIY TA’LIMDA O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH: JANUBIY KOREYA TAJRIBASIDAGI INNOVATSION PEDAGOGIK YONDASHUVLAR

. Mafkuraviy taraqqiyot, ta’lim, tarbiya, tarixiy meros, ommaviy madaniyat, tahdid, qadriyat, mafkura, ma’naviyat, jamiyat, yodgorlik majmuasi.

Mualliflar

  • Xurshida GUBAYEVA, O‘zbekiston davlat san’at va madaniyat instituti tayanch doktoranti, Uzbekistan

Mazkur maqolada Janubiy Koreya oliy ta’lim tizimidagi innovatsion pedagogik yondashuvlar tahlil qilinib, ularni O‘zbekiston
oliy ta’lim tizimida qo‘llash imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Janubiy Koreya ta’lim tizimi dunyo miqyosida o‘qitish sifati va
samaradorligini oshirishda ilg‘or metodlar hamda zamonaviy texnologiyalardan foydalanish bo‘yicha yetakchi mamlakatlardan
biri hisoblanadi. Maqolada aynan shu tajribalar asosida dars jarayoniga interaktiv metodlar, talaba markazli yondashuv, STEAMta’lim, raqamli platformalar va ilg‘or baholash tizimlarini joriy etish masalalari o‘rganiladi. Shuningdek, koreys modelining
afzalliklari, muammolari va uni mahalliy sharoitda tatbiq etishdagi imkoniyatlar ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari
O‘zbekiston oliy ta’lim tizimini modernizatsiya qilish hamda dars sifatini oshirishda amaliy ahamiyatga ega.