TARIX YO‘NALISHI TALABALARINING KASBIY KOPMPETENSIYASINI MASHQLAR YORDAMIDA OSHIRISH

Produktiv, izlanuvchan, mahsuldor o‘qitish, kasbiy kompetensiya, yondashuv, interfaol metod, texnologiya, samaradorlik

Mualliflar

  • Umida NIZAMOVA, Andijon davlat texnika instituti katta o‘qituvchisi, PhD , Uzbekistan

Ushbu maqolada tarix yonalishi talabalarining nutq faoliyati turlarini rivojlantirishda “osondan qiyinga” tamoyili asosisda
tuzilgan til va nutq mashqlarining samaradorligi bayon etilgan. Mashqlar talabalarning mutaxassisligiga oid bo‘lib, malaka
talablari asosida ishlab chiqilgan. Shuningdek, chet til o‘qitishda talabalarning kasbiy kompetensiyasini oshiruvchi produktіvlіk
hamda іzlanuvchanlіknі rіvojlantіruvchі yondashuvlar, metodlar, texnologіyalarning afzalliklari xorij hamda mahalliy olimlar
tadqiqi keng tahlilga tortilgan.