GRAMMATIKADAN DRAMAGA: INGLIZ TILI CHET TILI SIFATIDA O‘QITILADIGAN SINFLARDA SOTSIODRAMA USULINING OG‘ZAKI NUTQ MALAKASIGA TA’SIRI

Chet tilini o‘rgatish, nutqiy ko‘nikmalar, sotsiodrama, B1–B2 talabalari, tajribaviy o‘rganish, o‘qitish usullari, tilni o‘zlashtirish.

Mualliflar

Ushbu maqola xorijiy tillarni o‘rgatishning mashhur usullarining qisqacha retrospektiv ko‘rinishini taqdim etadi va har birida nutq qobiliyatlari qanday yondashganiga e’tibor qaratadi. Ingliz tilini o‘rgatishda sotsiodrama usulini integratsiyalashga alohida e’tibor beriladi. B1-B2 darajalaridagi 30 nafar universitet talabalari bilan kichik hajmdagi sinfda tajriba o‘tkazildi, ular ikki guruhga bo‘lingan: biri an’anaviy ta’limdan foydalangan holda, ikkinchisi esa sotsiodrama usulidan foydalangan holda. Natijalar shuni ko‘rsatadiki, sotsiodrama asosidagi sinf o‘quvchilarning faolligini, ravonlikni yaxshilaganini va yanada dinamik o‘zaro ta’sir ko‘rsatdi. Ushbu tadqiqot nutqqa yo‘naltirilgan ta’lim va tajribaviy o‘rganish strategiyalarining samaradorligi bo‘yicha davom etayotgan nutqqa hissa qo‘shadi.