NOFILOLOGIK YO‘NALISHIDAGI TALABALARIDA INTENSIV O‘QISH STRATEGIYASI ORQALI O‘QISH KO‘NIKMASIGA QIZIQISHNI RIVOJLANTIRISH

O‘qishni tushunish, mazmunli kontekst, samarali natija, Kontentga asoslangan ko‘rsatma, CLT, tushunarli ma’lumot, metakognitsiya

Mualliflar

Ushbu maqola intensiv o‘qish strategiyalarining lingvistik va kognitiv xususiyatlari ESP talabalari uchun tilni o‘zlashtirishga qanday ta’sir qilishini ko‘rib chiqadi. Ushbu tadqiqotning asosiy maqsadi tilni bilish uchun intensiv o‘qishning samarali usullarini mustahkamlashdir. Bunga talabalarning o‘qishni tushunish qobiliyatini rivojlantirish uchun Kontentga asoslangan ko‘rsatmalar orqali erishish mumkin. CBI asosida intensiv o‘qish amaliyoti talabalarni tanqidiy fikrlash va ijodiy qobiliyatlarini oshirishni o‘z ichiga oladi. Ushbu tadqiqot o‘qituvchilarga dars uchun materiallarni bosqichma-bosqich tartibga solishni ta’minlaydigan hamkorlik, kommunikativ til o‘rgatish, vazifaga asoslangan til o‘rgatish kabi samarali usullarni ta’kidlaydi. O‘qituvchilar tomonidan taqdim etilgan tushunarli ma’lumotlar maqsadli talabalarga o‘zlarining ilmiy sohalari orqali muvaffaqiyatga erishishga qaratilgan