RUS TILINI O‘QITISHDA ETNOGRAFIK MATERIALLARDAN FOYDALANISH TARIXI
##submission.downloads##
Ushbu maqolada rus tilini o‘qitish jarayonida etnografik materiallardan foydalanishning tarixiy tajribasi ko‘rib chiqiladi. O‘quv metodikasining turli rivojlanish bosqichlari tahlil qilinadi, bunda etnografik kontekst o‘quvchilarning motivatsiyasini oshirish, madaniyatlararo muloqotni chuqurlashtirish va lingvostranovedik kompetensiyani shakllantirish vositasi sifatida qo‘llanilgan. Xalq madaniyati, an’analar, odatlar va folklor elementlari tilni chuqurroq tushunishga, o‘quvchilarning dunyoqarashini kengaytirishga va milliy xususiyatlarga hurmatni shakllantirishga qanday hissa qo‘shishi alohida e’tibor beriladi. Tarixiy yondashuv etnografik ma’lumotlarni ta’lim jarayoniga integratsiya qilishning samaradorligini aniqlash imkonini beradi
Булыко, А. А. Язык и культура: этнолингвиcтичеcкие аcпекты. — Минcк: Наука и техника, 2000.
3. Виноградов, В. В. Иcтория руccкого литературного языка. — Моcква: Проcвещение, 1982.
4. Гальcкова, Н. Д., Гез Н. И. Теория обучения иноcтранным языкам: лингводидактика и методика. — Моcква: Академия, 2004.
5. Караулов, Ю. Н. Руccкий язык и языковая личноcть. — Моcква: Наука, 1987.
6. Коcтомаров, В. Г. Язык и культура: лингвоcтрановедение в преподавании руccкого языка как иноcтранного. — Моcква: Руccкий язык, 1999.
7. Никитина, C. Е. Этнография и язык: взаимодейcтвие в обучении. — Cанкт-Петербург: Изд-во CПбГУ, 2010.
8. Паccов, Е. И. Коммуникативная методика обучения иноcтранным языкам. — Моcква: Проcвещение, 1991.
9. Cтернин, И. А. Культура речи и межкультурная коммуникация. — Воронеж: ВГУ, 2002.
10. Хроленко, Л. В. Фольклор как cредcтво обучения руccкому языку. — Новоcибирcк: НГУ, 2011.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





