IJTIMOIY-PSIXOLOGIK DETERMINANTLAR KONTEKSTIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYASINI SHAKLLANTIRISH
##submission.downloads##
Maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida kommunikativ kompetensiyani rivojlantirishga ta’sir qiluvchi ijtimoiy-psixologik omillar ko‘rib chiqiladi. U zamonaviy ta’lim sharoitida muloqot ko‘nikmalarining ahamiyatini ta’kidlaydi va ichki va tashqi determinantlarni, shu jumladan hissiy intellekt darajasini, motivatsion munosabatlarni, jamoadagi shaxslararo o‘zaro munosabatlarni va boshlang‘ich ta’lim darajasidagi pedagogik ishning o‘ziga xos xususiyatlarini tahlil qiladi. Maqola samarali kasbiy muloqot uchun o‘qituvchilarni tizimli tayyorlash zarurligini asoslashga qaratilgan.
1. Андреева Г.М. Социальная психология. - М.: Аспект Пресс, 2021.
2. Баратов Ш.Р. Социально-психологические основы создания психологической службы в Узбекистане: Автореф. дис. … докт. психол. наук. – Т., 1998. – 37 с.
3. Выготский Л.С. Мышление и речь. - М.: Просвещение, 2019.
4. Гуткина Н.И. Психология общения. - СПб.: Питер, 2020.
5. Зимняя И.А. Психология обучения. - М.: Логос, 2022.
6. Леонтьев А.А. Язык, речь, личность. - М.: Наука, 2018.
7. Рубцов В.В. Коммуникация и взаимодействие в образовании. -М.: Институт психологии РАН, 2023.
8. Саловея П., Майер Дж. Эмоциональный интеллект. -СПб.: Питер, 2019. 9. Хурвалиева Т.Л. Мактабгача ёшдаги болаларнинг психик ривожланишига оид назариялар. Замонавий таълим / современное образование 2019, 7(80). 23-30 Б.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





