Ijtimoiy-gumanitar fanlar

INKLYUZIV TA’LIMDA TEXNOLOGIYA FANI ORQALI MOTORIKA QOBILIYATINI SHAKLLANTIRISH (boshlang‘ich sinf misolida)

Inklyuziv ta’lim, texnologiya fani, motorika, boshlang‘ich sinf, qobiliyat, rivojlanish, o‘quvchi, ta’lim metodlari, ijtimoiy moslashuv.

Mualliflar

  • Xabiba NARZIYEVA Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti mustaqil tadqiqotchisi , Uzbekistan

Ushbu maqolada inklyuziv ta’limda boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun texnologiya fanidan foydalanib motorika qobiliyatini shakllantirish masalasi ko‘rib chiqiladi. Texnologiya darslari orqali kichik yoshdagi bolalarning nozik va katta motorika ko‘nikmalari rivojlantiriladi. Inklyuziv muhitda o‘quvchilarning individual ehtiyojlari inobatga olinib, har bir bolaning rivojlanishiga moslashgan metodlar taqdim etiladi. Mazkur yondashuv bolalarning ijtimoiy va akademik muvaffaqiyatiga ijobiy ta’sir ko‘rsatadi.