Ijtimoiy-gumanitar fanlar

BO‘LAJAK TABIIY FAN O‘QITUVCHILARINI TAYYORLASHDA INTEGRATIV YONDASHUV ASOSIDA FIZIKA FANINI O‘QITISH METODIKASI

Integrativ yondashuv, pedagogik kompetensiya, fanlararo integratsiya, fizika ta’limi, bo‘lajak tabiiy fan o‘qituvchisi, STEM yondashuvi, o‘qitish metodikasi, interdisiplinar ta’lim, amaliy o‘qitish, raqamli texnologiyalar, ekologik ong, metodik model.

Mualliflar

  • Bonu YAKUBOVA, O‘zbekiston Milliy universiteti tayanch doktoranti , Uzbekistan

Ushbu maqolada bo‘lajak tabiiy fan o‘qituvchilarini tayyorlash jarayonida integrativ yondashuvning zarurati, mohiyati va fizika fanini o‘qitishdagi metodik yechimlari tahlil qilinadi. Fizikani biologiya, kimyo, geografiya kabi tabiiy fanlar bilan integratsiyalashgan holda o‘qitish orqali fanlararo tafakkurni shakllantirish, nazariy bilimlarni amaliy holatlarda qo‘llash ko‘nikmalarini rivojlantirish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqiladi.