OLIY TA’LIMDA RAQAMLI SAVODXONLIKNI SHAKLLANTIRISHGA TA’SIR ETUVCHI OMILLAR VA ULARNI PEDAGOGIK BOSHQARISH YO‘LLARI
##submission.downloads##
Ushbu maqolada zamonaviy oliy ta’lim tizimida talabalarning raqamli savodxonligini shakllantirishga ta’sir etuvchi asosiy omillar ko‘rib chiqiladi. Raqamli savodxonlikning shakllanishiga texnologik infratuzilma, o‘quv jarayonining raqamlashtirilganligi, o‘qituvchilarning raqamli kompetentligi va talabalarning motivatsiyasi kabi omillar ta’siri ilmiy jihatdan tahlil qilinadi. Shuningdek, ushbu omillarni pedagogik jihatdan samarali boshqarish yo‘llari – o‘qitish strategiyalari, interfaol vositalardan foydalanish, raqamli muhitda o‘qituvchilar va talabalar o‘rtasidagi hamkorlik mexanizmlari yoritiladi.Maqolada mavjud muammolar va ularni bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar ham berilgan
1. Abdulrahman, M., Naing, N., & Rizal, A. (2020). Use of multimedia to improve students’ performance in education. Pakistan Journal of Medical Sciences, 36(6), 1368–1373. https://doi.org/10.12669/pjms.36.6.2574
2. Bochenek, A. (2025). Libraries facilitating knowledge creation through podcasting.
3. М. А. Мойсеенкова. Цифровая грамотность студентов вуза непрофильных направлений подготовки. Профессиональное образование в современном мире ISSN 2224-1841 (print) 2023. Т. 13, № 4. С. 715–723 . 720 бетдан олинди.
4. Shermanova, F. D. (2024). Media and communication are overt and covert influences in the age of digital technologies. Экономика и социум, (9 (124)), 298-301. 5. Chou, P.-N., Chang, C.-C. & Lu, P.-F. (2015). Prezi versus PowerPoint: The effects of varied digital presentation tools on students’ learning performance. Computers & Education, 91, 73–82. https://www.researchgate.net/publication/283849723
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





