Ijtimoiy-gumanitar fanlar

DIDAKTIK O‘YINLAR ORQALI BOLALAR ADABIYOTIGA QIZIQISHNI OSHIRISH YO‘LLARI

Didaktik o‘yinlar, bolalar adabiyoti, qiziqish, boshlang‘ich ta’lim, metodika, interaktiv usullar

Mualliflar

Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim tizimida didaktik o‘yinlardan foydalanish orqali o‘quvchilarning bolalar adabiyotiga bo‘lgan qiziqishini oshirish masalasi o‘rganilgan. Tadqiqot Toshkent shahri maktablarida olib borilgan tajriba darslariga asoslangan bo‘lib, unda o‘quvchilarning matnni tushunish, personajlarni tahlil qilish va muallif g‘oyasini anglash darajasi baholandi. Maqolada samarali o‘yin turlarining tahlili keltirilib, ularni adabiy o‘quv mashg‘ulotlariga integratsiyalash bo‘yicha takliflar berilgan.