Ijtimoiy-gumanitar fanlar

TАLАBАLАRDА MILLIY QАDRIYАTLАR TАRIXINI О‘RGАTISH MЕTОDIKАSINI TАKОMILLАSHTIRISH PЕDАGОGIK MUАMMО SIFАTIDА

Talaba, qadriyatlar, ijtimoiy omil, milliy qadriyatlar, ta’limiy qadriyatlar, qadr-qimmat, pedagog, ta’lim-tarbiya jarayonlari, subyekt, ta’minlash, mustaqil fikrlash.

Mualliflar

  • Shаxnоz АNDАYЕVА, Tеxnоlоgiуа, mеnеjmеnt, kоmmunikаtsiуа instituti “Tillаr vа ijtimоiу-gumаnitаr fаnlаr” kаfеdrаsi mudiri, Uzbekistan

Ushbu maqolada talabalarda milliy qadriuatlar tarixini o‘rgatish metodikasini takomillashtirish pedagogik muammo sifatida hamda ta’lim qadriyatlarining shaxsga yo‘naltirilganligi ochib berilgan. Ijtimoiy qadriyatlar, shu jumladan, ta’limiy qadriyatlar ham shaxsni shakllantirishga xizmat qilishi, uning qadr-qimmatini oshirishi, pedagoglar tomonidan shaxs omilining ta’lim-tarbiya jarayonlarining yetakchi subyekti sifatida tan olishini ta’minlashi, unda erkin va mustaqil fikrlash, shuningdek, ijtimoiy faollik ko‘nikmalarini shakllantirishga yordam berishi maqsadga muvofiqdir.