MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI O‘QITUVCHILARINING SHAXSLILIK XUSUSIYATLARINING DETERMINANTLARI
##submission.downloads##
Ushbu tadqiqot maktabgacha ta’lim tashkilotlari tarbiyachilari shaxsiyat xususiyatlarini belgilovchi asosiy determinantlarni tahlil qiladi. Tadqiqot 50 tarbiyachini so‘rovdan o‘tkazish va 30 mutaxassis bilan chuqur suhbatlarni o‘z ichiga olgan aralash metodologiya yordamida amalga oshirildi. Kasbiy muhim shaxsiyat fazilatlarini shakllantirishning asosiy omillari aniqlandi: ta’lim tajribasi, kasbiy motivatsiya, mehnatning ijtimoiy-psixologik sharoitlari, individual-tipologik xususiyatlar va kasbiy qadriyatlar tizimi. Natijalar ta’lim jarayoni sifatini oshirish uchun maktabgacha ta’lim tizimida pedagogik kadrlarning shaxsiy salohiyatini rivojlantirishga kompleks yondashuvning ahamiyatini ko‘rsatad
1. Зимняя И.А. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2002.
2. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. – М.: Владос, 1996.
3. Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения. – М.: Высшая школа, 1990.
4. Маркова А.К. Психология труда учителя. – М.: Просвещение, 1993.
5. Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. – М.: Академия, 1998.
6. Поваренков Ю.П. Психология профессионального становления личности. – М.: Изд-во МГУ, 2002.
7. Реан А.А. Психология личности и педагогическая психология. – СПб.: Питер, 2000.
8. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика. – М.: Академия, 2002.
9. Теплов Б.М. Способности и одарённость. – М.: Педагогика, 1985.
10. Шадриков В.Д. Деятельность и способности. – М.: Логос, 1996.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





