KINO SAN’AT TA’LIMIDA RAQAMLI TRANSFORMATSIYANI JORIY ETISH DOLZARB PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA
##submission.downloads##
Ushbu maqolada kino san’ati ta’limida raqamli transformatsiyani joriy etishning dolzarbligi, uning ta’lim jarayoniga ta’siri va pedagogik jihatdan yuzaga kelayotgan muammolar tahlil qilinadi. Raqamli texnologiyalar yordamida ta’lim sifatini oshirish, interaktiv metodlar va multimedia vositalaridan samarali foydalanish orqali kino san’atiga oid bilimlarni yanada chuqurroq o‘rgatish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, raqamli transformatsiya jarayonida o‘qituvchilar va talabalarning moslashuvi, metodik yondashuvlar va texnologik tayyorgarlik masalalari yoritiladi.
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 05.10.2020-yildagi ―Raqamli Oʻzbekiston - 2030 strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisidagi PF-6079-son Farmoni.
2. Vartanova YE. L. Industriya rossiyskix media : sifrovoye budusheye / YE. L. Vartanova, A. V. Virkovskiy, S. S. Smirnov, Makeyenko M. I.. – M. : MediaMir, 2017. – 160 s.
3. Boltaboyev X. “Fitrat va san’at nazariyasi”. Gazetasi. “Oʻzbekiston adabiyoti va san’ati gazetasi”, 1998 y.23 x.
4. Eyzenshteyn. Tanlangan asarlar.T 5, 55,96 bet
5. Dubniak. (2022). 1. Educational digital transformation and digital Competences: legal aspects. Іnformatsіya і pravo, doi: 10.37750/2616-6798.2022.3(42).270253
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





