МЕТАКОГНИТИВНАЯ ОСОЗНАННОСТЬ КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ АКАДЕМИЧЕСКОГО КОНТРОЛЯ СТУДЕНТОВ
##submission.downloads##
Maqolada talabalarning o'quv jarayonida metakognitiv xabardorlik va akademik nazoratni shakllantirish or’tasidagi o’zaro bog’liqlik muammosi ko’rib chiqiladi. Talabalarda akademik nazoratni shakllantirishning o’ziga xos xususiyatlari ko'rib chiqiladi. Metakognitiv xabardorlikning o’zini o’zi nazorat qilishni rivojlantirishga ta'siriga bag'ishlangan tadqiqotlar sharhi keltirilgan. Oliy ta’lim muassasalari talabalarining akademik nazorat darajasiga metakognitiv xabardorlikning ta’siri natijalari tаsvirlangan
1. Бабикова Н.Н., Мальцева О.А. Исследование метакогнитивной осознанности студентовуниверситета//ВестникМарийского государственного университета. 2018. №3 (31). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/issledovanie-metakognitivnoy-osoznannosti-studentov-universiteta (дата обращения: 03.09.2025).
2. Гордеева Т.О., Сычев О.А. Мотивационные профили как предикторы саморегуляции и академической успешности студентов. // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. 2017. №1. С. 67-87.
3. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения - М.: Директ-Медиа, 2008. 613 c.
4. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность: учебное пособие. 2-е издание, стереотипное. Москва: Смысл: Академия, 2005. 352 с.
5. Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды: проблемы возрастной и педагогической психологии/ Д. Б. Эльконин; под ред. Д. И. Фельдштейна. – Москва: Международная педагогическая академия, 1995. 219 с.
6. Flavell J. H., Miller P. H., Miller S. A. Cognitive development. - NJ, US: Prentice-Hall, Inc, 1993. 408 p.
7. Perry W. Forms of Intellectual and Ethical Development in the College Years: a Scheme. Jossey-Bass Higher and Adult Education Series. Jossey-Bass Publishers, 350 Sansome St., San Francisco, CA 94104, 1999. P. 289.
8. Perry, R. P., Hladkyj, S., Pekrun, R. H., & Pelletier, S. T. (2001). Academic Control and Action Control in the Achievement of College Students: A Longitudinal Field Study. Journal of Educational Psychology, 93, 776-789. http://dx.doi.org/10.1037/0022-0663.93.4.776
9. Schraw G., Dennison R.S. Assessing metacognitive awareness // Contemporary Educational Psychology. 1994. Vol. 19. Р. 460–475.
10. Zimmerman B.J. Attaining self-regulation: A social cognitive perspective // Handbook of self-regulation, Orlando, FL: Academic Press., 2000. Pp. 13-39.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





