Ijtimoiy-gumanitar fanlar

THE IMPACT OF MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING (MALL) ON MEDICAL VOCABULARY DEVELOPMENT: AN EMPIRICAL STUDY AT MEDICAL UNIVERSITY

Mobil yordamli til o‘rganish (MALL), tibbiy ingliz tili, ESP, lug‘at boyligini rivojlantirish, texnologiyani integratsiya qilish.

Mualliflar

Ushbu tadqiqot tibbiyot universitetining birinchi bosqich talabalari mobil yordamli til o‘rganish (Mobile-Assisted Language Learning — MALL) orqali tibbiy lug‘atni qanday rivojlantirishlarini o‘rganadi. Tadqiqotning asosiy maqsadi — Quizlet, Anki va Kahoot kabi mobil texnologiyalarni an’anaviy usullar bilan solishtirib, ularning so‘zlarni yodda saqlash, motivatsiya va talabalarning faolligiga ta’sirini aniqlashdir. Tadqiqot aralash uslubda olib borilib, old va keyingi testlar, so‘rovnomalar hamda yarim tuzilgan intervyularni o‘z ichiga olgan. Eksperimental guruhda o‘qitish mobil ilovalar yordamida, nazorat guruhida esa darslik asosida olib borilgan. Natijalar shuni ko‘rsatdiki, mobil texnologiyalar bilan o‘qigan talabalar yanada motivatsiyalangan, mustaqil va yuqori natijalarga erishgan. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, MALL tizimi o‘zaro muloqotni, mustaqillikni va so‘z boyligini uzoq muddatga mustahkamlashni qo‘llab-quvvatlaydi hamda English for Specific Purposes (ESP) darslariga samarali ta’sir ko‘rsatadi. Maqola yakunida raqamli ta’lim bo‘yicha kelajak tadqiqotlar va tibbiy ingliz tili dasturlariga mobil vositalarni joriy etish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.