Ijtimoiy-gumanitar fanlar

CHET TIL O‘QITISHDA BLUM TAKSONOMIYASINI INTEGRATSIYA QILISH TAMOYILLARI

Bloom taksonomiyasi, o‘qitish, metodika, ta’lim, lingvistik, fikrlash, ijod.

Mualliflar

Chet tilini o‘qitishda zamonaviy metodlar va pedagogik texnologiyalarni qo‘llash ta’lim samaradorligini oshirishning muhim omillaridan biri hisoblanadi. Shulardan biri sifatida Bloom taksonomiyasini ta’lim jarayoniga integratsiya qilish jarayoni alohida ahamiyat kasb etadi. Taksonomiya bilim, tushunish, qo‘llash, tahlil, baholash va yaratish kabi bosqichlardan iborat bo‘lib, har bir bosqich o‘quvchilarning kognitiv faoliyatini bosqichma-bosqich rivojlantirishga xizmat qiladi. Chet tilini o‘qitishda bu bosqichlarni ketma-ket qo‘llash nafaqat lingvistik bilimlarni puxta egallash, balki kommunikativ kompetensiyani shakllantirish, mustaqil va ijodiy fikrlashni rivojlantirish imkonini beradi