ONA TILIDAN TA’LIM MODELLARI VA DARS JARAYONINI LOYIHALASHTIRISH USULLARI
##submission.downloads##
Mazkur maqolada ona tili ta’limi jarayonida qo‘llaniladigan zamonaviy pedagogik modellarning mohiyati, ularning o‘quvchilarda til kompetensiyasini shakllantirishdagi o‘rni hamda darsni loyihalashtirishning innovatsion usullari yoritilgan. Shuningdek, loyihalashtirish jarayonida o‘quv maqsadlari, metodlar, vositalar va baholash tizimi o‘rtasidagi o‘zaro bog‘liqlik tahlil etiladi.
1. Корнев В.А. Сопоставительная семантика и проблема межъязыковой интерференции. // Языковая семантика и образ мира. – Казань. 1997. Т.1. –С. 82-84.
2. Mahmudov N. Til ta’limi va stilistika // Til va adabiyot ta’limi. – Toshkent, 2009. – № 1. – B. 3-9.
3. Щчерба Л.В. Граматика русского языка: Часть I фонетика и морфология. –Москва. Книга по Требованию, 2014. –210 с.
4. Аркадьева Э.В и.др. Обстоятельственные отношения в русском языке в сопоставлении с французским. Для говорящих на французском языке. Русский язык. –Москва: Под ред. З. И. Сироткиной, 1989. – 45 с.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





