Ijtimoiy-gumanitar fanlar

USING PROJECT-BASED LEARNING TECHNOLOGY TO DEVELOP THE PEDAGOGICAL RESPONSIBILITY OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS

Loyiha asosidagi ta’lim, pedagogik mas’uliyat, o‘qituvchi tayyorlash, boshlang‘ich ta’lim, kasbiy rivojlanish

Mualliflar

  • Shalola RIZAYEVA Lecturer, Department of Pedagogy, Faculty of Social Sciences, Alfraganus University, Uzbekistan

Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarining pedagogik mas’uliyatini rivojlantirishda loyiha asosidagi ta’lim texnologiyasidan foydalanish samaradorligi tahlil qilinadi. Tadqiqotda loyiha yo‘naltirilgan metodlarni o‘qituvchi tayyorlash jarayoniga integratsiya qilish mas’uliyat, reflektiv amaliyot va o‘quvchiga yo‘naltirilgan yondashuvni rivojlantirishi o‘rganiladi. Kuzatuv, so‘rovnoma va pedagogik tajriba asosida olib borilgan tadqiqot natijalari PBL texnologiyasi o‘qituvchilarda kasbiy javobgarlik, hamkorlik ko‘nikmalari va innovatsion pedagogik tafakkurni shakllantirishga yordam berishini ko‘rsatadi. Maqola yakunida tajriba natijalariga asoslangan holda o‘qituvchilarni tayyorlash dasturlarini takomillashtirish bo‘yicha tavsiyalar beriladi.