Ijtimoiy-gumanitar fanlar

FIZIKA TA’LIMIDA LABORATORIYA MASHGʻULOTLARINING TALABALARNING TASAVVURLARI VA IJODIY FIKRLASHIDAGI AHAMIYATI

Fizika ta’limi, laboratoriya mashg‘uloti, ijodiy fikrlash, tasavvur, amaliy metod, innovatsion o‘qitish.

Mualliflar

Ushbu maqolada fizika ta’limida laboratoriya mashg‘ulotlarining o‘rni, ularning talabalarning tasavvurini kengaytirish va ijodiy fikrlashni rivojlantirishdagi ahamiyati tahlil qilinadi. Labaratoriya mashg‘ulotlarning metodik asoslari, innovatsion yondashuvlar hamda talabalarda mustaqil fikrlash va tahliliy ko‘nikmalarni shakllantirishdagi samaradorligi haqida ma’lumotlar beriladi. Labaratoriya mashg’ulotlarining fizika mavzularini o’rganishdagi avzalliklari va kamchiliklari haqida mulohazalar olib boriladi