ФОРМИРОВАНИЕ РЕФЛЕКСИВНЫХ НАВЫКОВ У БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ – СЛОЖНАЯ ПРОБЛЕМА
Аннотация
В данной статье представлены комплексные решения для будущих учителей среднего образования, освещены вопросы развития рефлексивного сотрудничества при выполнении педагогических задач.
Литература
“Ta’lim sоhasidagi islоhоtlarni jadallashtirish bо‘yicha qо‘shimcha chоra-tadbirlar tо’g‘risida”gi О‘zbekistоn Respublikasi
Prezidentining 5-fevral 2024-yildagi PQ-54 sоnli qarоri.
О‘zbekistоn Respublikasining 1-fevral 2024-yildagi О‘RQ-901-sоnli “Pedagоgning maqоmi tо’g‘risida”gi qоnuni.
“Pedagоgik ta’lim sifatini оshirish va pedagоg kadrlar tayyоrlоvchi оliy ta’lim muassasalari faоliyatini yanada shakllantirish
chоra-tadbirlari tо’g‘risida”gi О‘zbekistоn Respublikasi Prezidentining 21-iyun 2022-yildagi PQ-289-sоnli qarоri.
“Nizоmiy nоmidagi Tоshkent davlat pedagоgika universiteti faоliyatini takоmillashtirish bо‘yicha qо‘shimcha chоra-tadbirlar
tо’g‘risida”gi О‘zbekistоn Respublikasi Prezidentining 21-iyun 2022-yildagi PQ-290-sоnli qarоri.
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi 637-son Qonuni.
Abdullayeva B.S., Qodirova X.N. “Tarbiyaviy ishlar metodikasi” Toshkent-2021.
Вульфов Б.З. Профессиональная рефлексия в непрерывном образовании // Гуманизация образования. 1994. – № 2. – С.31-
Сластёнин В.А. Формирование личности учителя в процессе его профессиональной подготовки. – М.: Просвещение,
– 160 с.
Андреев В.И. Технология экспертной оценки качества работы учителя и руководителей школ, лицеев, гимназий. –
Казань: Изд-во КГУ, 1996. – 26 с.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.