СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО НАВЫКА ШКОЛЬНЫХ УЧИТЕЛЕЙ В УСЛОВИЯХ ТРАНСФОРМАЦИИ ОБРАЗОВАНИЯ
Аннотация
В данной статье описаны современные методы, направленные на повышение педагогического мастерства школьных учителей в условиях модернизации образования в странах мира. При этом представлены доказательства эффективности образовательных методов, которые внедряются и планируются к внедрению в образовании Узбекистана совместно с развитыми странами. При этом имели место новые методы, направленные на повышение педагогического мастерства школьных учителей.
Литература
Umarova F. A. Pedagog kadrlarni tayyorlash, xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tizimida
ta`lim sifati va samaradorligini oshirishda zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanishning ahamiyati “Ta’limni
transformatsiyalash sharoitida rahbar va pedagog kadrlarni malakasini oshirish: zamonaviy tendensiyalar va yondashuvlar”
mavzusidagi respublika ilmiy-аmaliy anjuman materiallari. Toshkent - 2023.
Dusmuradov Q. E. Shaxsga yo‘naltirilgan elektron ta’limni joriy etishning mazmun mohiyati INTERBATIONAL JOURNAL OF
RECENTLY SCIENTIFIC RESEARCHER`S THEORY. International scientific journal. ISSN:2992-8885. VOLUME 2.
ISSUE:6.
Abdumo‘minov B. S. Ta'limda kengaytirilgan haqiqat (AR). JOURNAL OF NEW CENTURY INNOVATIONS.
The International Review of Research in Open and Distributed Learning
Sharipov J. F, Salohiddinov H. H. Loyihaga asoslangan ta’lim. SCIENTIFIC JOURNAL IMPACT FACTOR (SJIF 2022=5.016).
Slepkov, M. J. Teacher professional development: A review of the literature. INTERNATIONAL JOURNAL OF
EDUCATIONAL RESEARCH AND DEVELOPMENT, 4(1), 63-70. (2019).
Farmonov Sh. R, Kazimjonova M. H. Flipped classroom texnologiyasidan ta’lim jarayonida foydalanish metodikasi. TA'LIM
INNOVATSIYASI VA INTEGRATSIYASI. http://web-journal.ru/ 7 11-son_11-to‘plam_Dekabr-2023
International Society for Technology in Education (ISTE) Standards for Teachers
Xasanova G. X. O‘zbekiston, Yaponiya va Janubiy Koreya kasb-hunar ta’limi tizimlarining asosiy xususiyatlari //Zamonaviy
ta’lim jurnali.– Toshkent, 2018. №3. – B.23-29 (13.00.00; № 10).
OECD Teaching and Learning International Survey (TALIS)
Daminova Yu.S. Oliy ta`lim muassaasalari talabalarini o‘qitishda koloborativ ta`limdan foydalanish metodikasi (pedagogika
fanlari misolida). “Экономика и социум” №2(117)-1 2024 www.iupr.ru.
Journal of Educational Technology & Society
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.