ЗАДАЧИ ФОРМИРОВАНИЯ РЕГУЛИРУЕМОЙ МОДЕЛИ МЕТОДИЧЕСКОЙ СИСТЕМЫ ОБУЧЕНИЯ
Аннотация
В данной статье стратегической целью информатизации образования является формирование и корректировка индивидуальных траекторий обучения, кардинальное повышение эффективности и качества подготовки курсантов, педагогов, интеллектуальной деятельности за счет использования новых информационных технологий, радикальное повышение эффективности и качества подготовки курсантов, педагогов, интеллектуальной деятельности за счет использования новых информационных технологий эффективность и качество подготовки специалистов нового мышления, отвечающих требованиям постиндустриального общества. На примерах поясняется координация деятельности профессоров-педагогов с целью налаживания информационного взаимодействия образования и образовательных инструментов.
Литература
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevraldagi PF-4947 sonli “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida"gi Farmoni. //O‘zbekiston Respublikasi Qonun hujjatlari to‘plami, 2017 yil, 3-son, 79modda , 710-modda.
Rustamov Sh.X. “O‘zMU xabarlari” Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti ilmiy jurnali. Т.: 2021. №1/3/1. 144-146-b.
Rustamov Sh.X. Ta’lim beruvchi tizimlarning interfeysini loyihalashtirish. Academic Research in Educational Sciences ISSUE 6/2021 Scientific Journal Impact Faktor (SJIF):5.723 ISSN: 2181-1385.
Рустамова Н. Медиатаълимнинг ривожланиш тарихи ва узлуксиз таълимда қўллаш имкониятлари//Узлуксиз таълим. – Тошкент , 2013.- №5.-Б.
Rustamov Sh.X. Ta’lim jarayonidagi vaziyatlardan samarali foydalanishning innovatsion pedagogik shartlari. «Mug‘allim həm үzliksiz bilimlendirio‘» Ilmiy-metodik jurnal Нукус. 2020. №6. 22-25-b.
Yo.J.Odilov. Chiziqli va vizual dacturlash acocida fizika oʻqitish metodikacini takomillashtirish” diccertatsiya // Chirchiq-2022.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.