ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ПРОЦЕССА СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ МЕТОДИКИ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНЦИЙ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ЯЗЫКА

  • Zulxumor MIRZAYEVA Navoiy davlat pedagogika instituti tayanch doktoranti
Ключевые слова: Компетенции, метод, самостоятельное обучение, мотивация, способности, программа, CEFR.

Аннотация

В данной статье рассматриваются теоретически изученные определения и практические ситуации в процессе совершенствования методики формирования компетенций самостоятельной работы студентов, а также приведены факты об этапах понимания и реализации процесса самостоятельной работы.

Литература

Oʻzbekiston milliy ensiklopediyasi, Birinchi jild. Toshkent, 2000-yil

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/competence

Grishina .N.V. Психология конфликта. Хрестоматия. 2 изд. - СПб.: Питер, 2009

Ermirzayev. A.V “Yuqori sinf o‘ quvchilarining sotsolingvistik kompetensiyasini mamlakatshunoslikka oid matnlarni o‘ qish

orqali rivojlantirish texnologiyasi”/ diss. ped.fan. bo‘yicha falsafa doktori. −-2021-30b

Sаrimsаkovа D. M Mustаqil tа'lim jаrаyonidа tаlаbаlаrning ingliz tilidа sotsiolingvistik kompetentsiyasini rivojlаntirish

texnologiyasi/ diss. ped.fan. bo‘yicha falsafa doktori. 2022-16b

Ziyodullayeva, G. (2020). O’QUVCHILARNI FAOLLASHTIRISH, MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISH ORQALI

BILIM SAMARADORLIGINI OSHIRISH YO’LLARI. Science and Education, 1(2), 475-479

ABDUVOITOV, S. (2024). TURKIYA TASHQI SIYOSATI SHAKLLANISHINING ZAMONAVIY YO ‘NALISHLARI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 34-36.

ABDUG‘ANIYEVA, D. (2024). DESTRUKTIV EMOTSIONAL HOLATLAR–PSIXOLOGIK FENOMEN SIFATIDA. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 37-39.

ABDULLAYEVA, O. (2024). TEXNIKA OLIY TA’LIM MUASSASASI TALABALARINI XORIJIY TILNI BILISH KOMPETENTLIGINI DARSDAN TASHQARI MUSTAQIL TA’LIM SHAROITIDA RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYASI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 40-43.

Опубликован
2024-10-02
Как цитировать
MIRZAYEVA, Z. (2024). ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ПРОЦЕССА СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ МЕТОДИКИ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНЦИЙ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ЯЗЫКА. Вестник УзМУ, 1(1.6.1), 154-155. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.6.1.3739