ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ТУРИЗМА В «САФАРНАМО» И ЕГО ИСПОЛЬЗОВАНИЕ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ

  • Jonibek DUSTOV Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti Samarqand filiali o‘qituvchisi
Ключевые слова: туризм, «Сафарнома», Насир Хисрав, западный, страны, путешествия, будущее, учитель, профессионал, качество, формирование, использование.

Аннотация

В данной статье представлены 7 лет жизни известного персидско-таджикского поэта Насира Хисрава 1045-1052 годов в Иране, Армении, Азербайджане, Сирии, Египте, Аравии, Ираке, Тебризе, Каире, Иерусалиме, Мекке, Лахсе, Йемене, Басре, Исфахане и освещен ряд др. поездок в регионы, трактовка туризма в «Сафарноме» и педагогические условия использования этих источников при парализующих профессиональных качествах.

Литература

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning 2022-yil 28-yanvardagi “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-sonli Farmoni

Xisrav Nosir “Safarnoma” / Tarjimon G‘ulom Karim-T, “Sharq”, 2003, 112b.

Gadoyev K, Berdiyeva, “Jahongashta sayyoh olimlar” –T: O‘zbekiston, 2011, 272b.

Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf, “Ijtimoiy odoblar” –T:. “Hilol Nashr”, 2015, 456b.

Ahmedov S. va boshqalar Adabiyot umumit o‘rta ta’lim maktablari 5-sinfi uchun. Darslik. 4-nashr T:. 2020, 270 b.

Опубликован
2024-10-02
Как цитировать
DUSTOV, J. (2024). ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ТУРИЗМА В «САФАРНАМО» И ЕГО ИСПОЛЬЗОВАНИЕ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ . Вестник УзМУ, 1(1.6), 71-73. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.6.3771
Раздел
Статьи