ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ ЧАСТНОГО ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ В УЗБЕКИСТАНЕ
Аннотация
В данной статье представлен научный и философский анализ важных приоритетов реформы высшего образования в стратегии развития Нового Узбекистана, на основе таких научных методов, как сравнительный анализ, наблюдение и системный подход, исследованы вопросы, связанные с реализацией концепции развития негосударственного высшего образования в обществе. На основе проведенного анализа выявлены социальные функции негосударственного высшего образования, также, учитывая, что одной из главных задач высших учебных заведений при определении позиции на рынке образовательных услуг является обоснование способов достижения конкурентных преимуществ, научно обоснованы пути повышения конкурентоспособности негосударственных вузов в настоящее время
Литература
Taʼlim to‘g‘risidagi O‘zbekiston Respublikasining 23.09.2020 yildagi O‘RQ-637-son qonuni // https://lex.uz/docs/5013007 (
Murojaat qilingan sana:29. 04.2024)
2022-2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risidagi O‘zbekiston Respublikasi
Prezidentining 28.10.2022 yildagi PF-60-son Farmoni // https://lex.uz/docs/5841063 ( Murojaat qilingan сана:15.04.2024)
O‘zbekiston Respublikasi Oliy taʼlim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish Konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risidagi O‘zbekiston
Respublikasi Prezidentining 08.10.2019 yildagi PF-5847-son Farmoni // https://lex.uz/docs/4545884. (Murojaat qilingan
сана:10.04.2024)
Shavkat Mirziyoyev. Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi. Uchinchi nashri. – Toshkent: “O‘zbekiston” nashriyoti, 2022. – 440 bet.
Shavkat Mirziyoyev. 1 oktyabr - O‘qituvchi va murabbiylar kuni munosabati bilan soha xodimlariga yuborgan tabrigi. 30.09.2023
https://president.uz/uz/lists/view/6702 (Murojaat qilingan sana 24.04.2024)
Valiyev Sh.E., Xayrutdinov S.T., Muminov T.K. Nodavlat oliy taʼlim tashkilotlarini tashkil etish tendensiyalari va omillari tahlili
// Zamonaviy taʼlim / sovremennoye obrazovaniye 2022, 6 (115)
Hakimov N.H., Zulfikarov Sh.X., Kadirov N.N. O‘zbekiston yangi taraqqiyot bosqichida. - Toshkent, “Iqtisodiyot”, 2022. -351
bet.
Serobov A. Taʼlimga tikilgan sarmoya. – Toshkent: “Akademnashr”, 2022. – 192 bet.
https://stat.edu.uz/ ( Murojaat qilingan сана:22.04.2024)
Mamataliyev T. Masofaviy taʼlim: taʼlimning yangi imkoniyatlari // – T.: “Yetakchi nashriyoti”, 2024 y. – 28 b.
Максимова Е.А. Структура и задачи образовательного холдинга // Образование и наука. 2013. № 2 (101)
Abdujabbarovna E. N., Zoyirovna Y. F. Phenomena Of Happiness In Philosophy And The Meaning Of Life //Boletin de Literatura
Oral-The Literary Journal. – 2023. – Т. 10. – №. 1. – С. 3944-3948.
Эшонкулова Н.А. Социально-философский анализ феномена счастья //Кыргыз Республикасындагы илимий изилдөөлөр. –
– №. 1. – С. 35-42.
KUSHARBAYEV, D. (2024). PEDAGOG KADRLARNING INNOVATSION SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISHNING PEDGOGIK-PSIXOLOGIK JIHATLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 126-128.
QAYUMOV, S. (2024). INNOVATSION TIZIMLAR ASOSIDA TALABALARDA SPORT VA SALOMATLIK IMMUNITETINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK STRATEGIYALARINING O ‘ZIGА ХOS ХUSUSIYАTLАRI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 132-134.
QOʻYCHIYEVA, Z. (2024). BO ‘LAJAK BOSHLANG ‘ICH SINF O ‘QITUVCHILARINI O ‘QUVCHILARNI NUTQINI O ‘STIRISHGA METODIK TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISHNING METODIK SHART-SHAROITLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 135-136.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.