ИННОВАЦИИ КАК ФОРМЫ ИНТЕГРАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПРАКТИКИ
Аннотация
В данной статье рассматриваются методологические основы интеграции в образовательной практике. Рассматриваются инновации, их составляющие, объекты, признаки и возможности оценки качества педагогических инноваций как механизма интеграции
Литература
Salaeva M.S. Innovatsion ta’lim sharoitida pedagogning shaxsiy-kasbiy rivojlanishining psixologik omillari // “Obrazovanie i nauka v XXI veke” mejdunarodnыy nauchno-obrazovatelnыy elektronnыy jurnal. Vыpusk № 12 (tom 3) (mart, 2021)- B.567-570.
Salaeva M.S. Pedagogning samarali innovatsion faoliyatini ta’minlashda shaxsiy-kasbiy rivojlanishini psixologik qo‘llabquvvatlash / “Innovatsion ta’lim: xalqaro tajriba, muammo va echimlar” mavzusidagi Xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya. Toshkent shahridagi YODJU texnika universiteti, 2021 yil 21 aprel. Elektron to‘plam. 3-qism. 2021 yil 21 aprel. - B.405407.
Дубровина Л.И. Изучение языка – средство созидательной деятельности // Акмеология 2006. Методологические и методические проблемы. – СПб.: Изд-во ЦСИ, 2006
Melikuzievna, T. S., & Alidzhanovna, N. A. Innovative Methods of Interaction of Participants of the Educational Process. JournalNX, 546-551.
Salaeva M.S. Ta’limni axborotlashtirish sharoitida bo‘lajak pedagoglarning virtual akademik mobilligini shakllantirish // “Obrazovanie i nauka v XXI veke” mejdunarodnыy nauchno-obrazovatelnыy elektronnыy jurnal. ISSN: 2658-7998. Vыpusk №15 (tom 3) (iyun, 2021). - C.480-484.
Salaeva M.S. Pedagogning o‘z-o‘zini kasbiy takomillashtirishi va o‘z imkoniyatlarini ro‘yobga chiqarishning psixologik mexanizmlari // «Mug‘allim hәm үzliksiz bilimlendirio‘» jurnalы № 6/3 - 2022 jыl. – B. 83-88.
Salaeva M.S., M.Djumabaeva. Ta’limni modernizatsiyalash sharoitida pedagog shaxsining ijtimoiylashuvi va professionallashuvi // UzACADEMIA Ilmiy-uslubiy jurnali. ISSN (E) – 2181 – 1334. Barcha sohalar bo‘yicha electron jurnal. VOL 2, ISSUE 9 (19), July 2021. Part - 1. - C.54-60. www.academscience.uz
Salaeva M.S., Koshnazarova M.A., Abdukodirov G. & Radjabova D.A. (2022). Professionalism of the Teacher as a Pedagogical Credo in the Age of Innovation // Specialusis ugdymas / Special education, 1(43). - Pp.10571-10576. https://www.sumc.lt/index.php/se/article/view/1637
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.