ПРИНЦИП СИСТЕМНОСТИ ПРИ ИЗУЧЕНИИ НАРОДНЫХ ПОСЛАНИЙ
DOI:
https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.5.1.4702Ключевые слова:
Эпос, комплекс, критерий, художественный образ, педагогический принцип, дидактический принцип, фольклористика, эпическая школа.Аннотация
В статье освещен принцип системности при изучении таких народных эпосов, как «Равшанхан» - в 7 классе, и «Кунтугмиш» - в 8 классе. Кроме того, анализируется содержание вопросов и заданий в учебнике. Предоставляются комментарии, которые помогут студентам освоить предмет и развить соответствующие знания, умение, и навыки
Библиографические ссылки
Yo‘ldoshev Q. va b. Adabiyot. Umumiy o’rta ta’lim maktabjarining 7-sinfi uchun darslik majmua. T.-2017. – Б.132-160.
Olim S. va b. Adabiyot. Umumiy o’rta ta’lim maktabjarining 8-sinfi uchun darslik majmua. T.-2019. – Б.13-40.
TILAYEV, E. (2024). 1738-1740 YILLARDA AFSHORIYLARNING BUXORO XONLIGI HUDUDIGA QILGAN HARBIY YURISHLARI HAQIDAGI ERON VA OʻRTA OSIYO YOZMA MANBALARI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 41-43.
IZBULLAYEVA, G. (2024). QUR’ONI KARIMDA ADOLAT SHARTLARI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 104-106.
QOBULOVA, M. (2024). MOSLASHUVCHN ONLAYN O ‘QUV TIZIMLARI VA ULARDAN TIBBIY TA’LIMDA FOYDALANISH. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 107-109.