TALABALARDA MAKTABGA TAYYORLOV GURUHI O‘QUVCHILARI UCHUN INTEGRALLASHGAN TOPSHIRIQLARNI TUZISH ALGORITMIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH
##semicolon##
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.2.1.1161##semicolon##
Integratsiya, algoritm, mashq, metod, kvest, loyiha, tayyorlov guruh.Abstrak
Maktabgacha ta’lim tashkilotida integratsiyalashtirilgan mashg‘ulot deganda, bir-birini to‘ldiruvchi, turli ta’lim sohalaridagi bilimlarning teng huquqiy asosdagi integratsiyasi tushuniladi. Ushbu maqolada talabalarda maktabga tayyorlov guruhi o‘quvchilarida integrallashgan tipdagi topshiriqlar tuzish kompetentligini rivojlantirishga doir mashqlardan namunalar keltirilgan.
##submission.citations##
1. Sodiqova Sh.A. Maktabgacha pedagogika. T.: “Tafakkur bo‘stoni”. 2013. 256-b.
2. Tojiboyeva H. M. Maktabgacha ta’lim muassasasi va oila o‘rtasidagi hamkorlikni rivojlantirish masalalari // Ta’limning uzviyligi va uzluksizligini ta’minlash – soha taraqqiyotining muhim mezoni: Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari (6-kitob). Toshkent, TDIU, 2015. – B. 81-83
3. http://www.voppsy.ru/issues/1987/871/871089.htm
4. Беляева О. Л., Уфимцева Л. П. Организационно-педагогические условия формирования коммуникативной компетентности слабослышащих детей в процессе интегрированного обучения в общеобразовательной школе И ступени. Монография: электронный ресурс. ИСБН: 978-5-85981-803-7. Красноярск 2014. - 252 с.
5. Утюмова Е. А. Условия формирования алгоритмических умений у детей дошкольного возраста. Педагогическое образование в России. 2016. № 3. 94-100 с.
6. Венгер Л. А. Восприятие и обучение [Текст] : дошкол. возраст. – М. : Просвещение, 1969. – 368 с.
7. Muxina, B. C. Vozrastnaya psixologiya: fenomenologiya razvitiya, detstvo, otrochestvo: ucheb. dlya studentov vuzov. – M.: Akademiya, 2000. – 456 s.
2. Tojiboyeva H. M. Maktabgacha ta’lim muassasasi va oila o‘rtasidagi hamkorlikni rivojlantirish masalalari // Ta’limning uzviyligi va uzluksizligini ta’minlash – soha taraqqiyotining muhim mezoni: Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari (6-kitob). Toshkent, TDIU, 2015. – B. 81-83
3. http://www.voppsy.ru/issues/1987/871/871089.htm
4. Беляева О. Л., Уфимцева Л. П. Организационно-педагогические условия формирования коммуникативной компетентности слабослышащих детей в процессе интегрированного обучения в общеобразовательной школе И ступени. Монография: электронный ресурс. ИСБН: 978-5-85981-803-7. Красноярск 2014. - 252 с.
5. Утюмова Е. А. Условия формирования алгоритмических умений у детей дошкольного возраста. Педагогическое образование в России. 2016. № 3. 94-100 с.
6. Венгер Л. А. Восприятие и обучение [Текст] : дошкол. возраст. – М. : Просвещение, 1969. – 368 с.
7. Muxina, B. C. Vozrastnaya psixologiya: fenomenologiya razvitiya, detstvo, otrochestvo: ucheb. dlya studentov vuzov. – M.: Akademiya, 2000. – 456 s.
##submission.downloads##
Nashr qilingan
2024-02-27
##submission.howToCite##
Jasur KODIROV. (2024). TALABALARDA MAKTABGA TAYYORLOV GURUHI O‘QUVCHILARI UCHUN INTEGRALLASHGAN TOPSHIRIQLARNI TUZISH ALGORITMIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH. O‘zMU Xabarlari, 1(1.2.1), 126–129. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.2.1.1161
Nashr
Bo'lim
Maqolalar