NOFILOLOGIK TA’LIM YO‘NALISHI TALABALARINING UMUMMADANIY KOMPETENSIYASINI TAKOMILLASHTIRISHNING INTEGRAL XUSUSIYATLARI
"Maqola"
Zamonaviy ta’limda umummadaniy kompetentsiya tushunchasi va uni takomillashtirish asoslarini hisobga olgan holda, asosiy e’tibor umummadaniy kompetentsiyaga qaratilganligini hisobga olinib, tadqiqot ishining boshida kompetentsiya atamasi tahlil qilinadi, til va madaniyat muammosi o‘rganilgan, talabalarning umummadaniy kompetentsiyasini rivojlantirishning ijtimoiy-pedagogik muammosi, uning ajralmas xususiyatlari va ta’lim sohasidagi talabalarning umummadaniy kompetentsiyasini takomillashtirishning nofilologik ta’lim yo‘nalishidagi pedagogik shart-sharoitlari amalga oshiriladi.
References
2. Ўзбекистон Миллий Энциклопедияси. –Тошкент, Ўзбекистон миллий энциклопедияси, 2004. 8-жилд. - Б. [154]
3. Hymes, D. (2016). The concept of communicative competence revisited. Thirty years of linguistic evolution. Studies in honour of René Dirven on the occasion of his sixteenth birthday., [1;175], [2;172], [3;184].
4. A.Hunt (2009). Discourse and non-native English speaker. UK. Cambridge University Press. [4; 197]
5. Chomsky, Noam. (1965). Aspects of the Theory of Syntax. Cambridge, MA: MIT Press.[5;171]
6. Рискулова К.Ж. Forming the professional competence of future english language specialists. // Филология масалалари. – Тошкент, 2014. №3-4.
7. Webster Dictionary/ US/ 7 th edition/ Merriam Webster.2017. [181;24-31]
8. Ибрагимова Г. Интерфаол ўқитиш методлари ва технологиялари асосида талабаларнинг креативлик қобилиятини ривожлантириш. Пед.фанлари бўйича фалсафа доктори диссертацияси. Тошкент, 2019.
9. Қаландарова С.Т. Нофилологик мутахассислик талабаларининг умуммаданий компетенциясини ривожлантириш. Тошкент, 2018.[6; 155]