XORIJIY TIL VA KASB UYG‘UNLIGI: NOFILOLOGIK TA’LIM YO‘NALISHLARIDA KASBGA YO‘NALTIRILGAN XORIJIY TIL O‘QITISHDA FANLARARO ALOQANING ROLI
"Maqola"
Ushbu maqolada Kasbga yo'naltirilgan ingliz tilini o'qitishning dolzarb muammolarini hal qilishda fanlararo yondashuvlarning ahamiyati tadqiq qilingan. Til o‘qitishni turli fanlar mazmuni bilan integratsiyalashgan holda, o‘qituvchilar o‘quvchilarning til ko‘nikmalarini yaxshilaydigan, tanlagan kasblari bo‘yicha tushunchalarini chuqurlashtiradigan yaxlit ta’lim tajribasini yaratishi mumkin. Ushbu fanlararo yondashuv til o‘rganish nafaqat lingvistik jihatdan mustahkam bo‘lishini, balki o‘quvchilarning kelajakdagi kasbiy intilishlari uchun ham tegishli va mazmunli bo‘lishini ta’minlaydi.
References
2. Krupchenko A.K., Kuznetsov A.N. Professional lingvodidaktikaning boshlanishi: Monografiya. Lambert Akademik nashriyoti. - M., 2011. - 215 b.
3. Kuznetsova I.V. SVE Federal Davlat Ta'lim Standartining umumiy kompetentsiyalarining qo'llanilishi va Oliy Ta'lim Federal Davlat Ta'lim Standartining universal kompetentsiyalari // Yaroslavl Pedagogika byulleteni.
4. Xoshimova D.U. Rus tilining zamonaviy faoliyati va tillararo o'zaro ta'sirlar kontekstida lakunalarni o'rganishning lingvistik va didaktik asoslari: Diss. dok. ped. Fanlar. -T., 2017. - 209 b.