MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI TARBIYACHILARINING KASBIY MAHORATINI RIVOJLANTIRISHNING MAVJUD USULLARINI TAHLIL QILISH

  • Maxbuba SULAYMANOVA Namangan Davlat universiteti tayanch doktoranti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.6.1.3780
"Kalit so‘zlar" : Maktabgacha ta’lim, murabbiylik, rivojlanish, mahorat, metod, ko’nikma, malaka, trening, kognitiv, raqamli tehnologiya

"Maqola"

Ushbu maqola maktabgacha ta'lim tashkilotlarida faoliyat olib boradigan tarbiyachilarning kasbiy qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan mavjud yondashuvlarni o'rganishni o’z ichiga oladi. Maqolada maktabgacha ta'lim sifatini oshirishga qaratilgan turli xil o'qitish va tarbiya usullari tahlil qilinadi. Hozirgi kunda, turli metodologiyalar, jumladan, an’anaviy va innovatsion yondashuvlarning samaradorligi va qo‘llanilishiga alohida e’tibor qaratilmoqda. Tadqiqot natijalari maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyachilarining kasbiy mahoratini muvaffaqiyatli rivojlantirishning asosiy omillarini aniqlash va ularni yanada takomillashtirish bo'yicha tavsiyalar berish imkonini beradi. Olingan ma'lumotlar amaliyotchi o'qituvchilar, maktabgacha ta'lim tashkiloti ma'muriyati, shuningdek, ta'lim va pedagogika sohasidagi tadqiqotchilar uchun foydali bo'lishi mumkin.

References

Асаева, И. Н. "Основные проблемы и направления развития профессиональной компетентности воспитателей

дошкольных учреждений." Современные проблемы науки и образования 4 (2008): 36-41.

Симоненко, А. В. "Профессиональная компетентность воспитателей дошкольных образовательных учреждений." Вестник

магистратуры 3-1 (30) (2014): 68-70.

Пунполева, Светлана Анатольевна. Педагогические условия развития профессиональной рефлексивности педагогов

дошкольных образовательных учреждений. Diss. 2020.

Боброва, Марина Петровна. Дидактическая подготовка педагогических кадров дошкольных учреждений в контексте

профессиональной деятельности. Diss. Алтайский государственный педагогический университет, 1997.

Коломийченко, Л. В., and М. В. Кирилина. "Совершенствование социально-педагогической компетентности воспитателей

дошкольных образовательных учреждений в процессе инновационной образовательной деятельности." (2011): 146-146.

Резанова Л. Ф. Личностно-ориентированное обучение будущего педагога-воспитателя в системе дошкольного

образования //Новокузнецк: ГИТИС. – 1999.

Ханова Т. Г., Белинова Н. В. Непрерывное образование педагогов дошкольного образования: методическое

сопровождение повышения профессиональной компетентности //Проблемы современного педагогического образования.

– 2020. – №. 67-3. – С. 240-243.

Сваталова Т. А. Формирование профессиональной компетентности педагогов дошкольного образования в системе

дополнительного профессионального образования (повышения квалификации) //Челябинск. – 2009.

Akbarali O’g’li S. F. Organization of experimental work and analysis of results on the improvement of technologies for improving

the effectiveness of legal education and training of schoolchildren //Frontline Social Sciences and History Journal. – 2023. – Т. 3.

– №. 04. – С. 54-61.

Mira’zam, T. X. (2024). SOMONIYLAR DAVRIDA IJTIMOIY–IQTISODIY VA XO ‘JALIK HAYOT. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 25-27.

EGAMBERDIYEV, A. (2024). ABDULAHAD TO ‘RANING BUXORO AMIRLIGI TAXT VORISI ETIB TAYINLANISHI TARIXI. News of the NUUz, 1(1.8. 1), 28-31.

ABDISHARIPOVA, S. (2024). KOMPETENTSIYAVIY YONDASHUV ASOSIDA TARBIYA DARSLARINING TASHKIL QILINISHI (5-6 SINFLAR ASOSIDA). News of the NUUz, 1(1.8. 1), 32-33.

Nashr qilingan
2024-10-03