SHAXSNI RIVOJLANTIRISHNING O‘ZIGA XOS TURI SIFATIDA INTELLEKTUAL IMKONIYATLARNI RIVOJLANTIRISH SHAXSNING INTELLEKTUAL VA KASBIY XUSUSIYATLARI VA FAZILATLARINI SHAKLLANTIRIB BORISH BOSQICHLARI
"Maqola"
Oliy ta’limda kimyo fani asosida talabalarning intellektual-kreativ imkoniyatlarini rivojlantirish metodikasi, tamoyillari, tarkibiy tahlili hamda ustivorligi haqida fikr yuritilgan
References
O‘zbek . iston Respub.likasi qo.nun huj . jatlari .to‘plami, 20.17. – № 6.
. 70-modda.
O‘zbek . iston Respublikasinin.g “T . a’lim to‘g‘.risida”g . i qonuni .O‘RQ.-637 . -son. O‘zbekis.ton Respu.blikasi qon.un hujja.tlari .
to‘plami.,- 2020y. 23-se.nta . br.
Mi.rziyo.yev Sh. .M. Erkin va faro.von, demok.ratik O.‘zbekis.ton davlatini b . irgal.ikda barpo et.amiz. – .Toshken.t: O‘zb.ekiston N.MIU, 2016.. – B. 5 . 6.
Mirz.iyoyev .Sh.M. T.anqidiy .tahlil, . qat’iy tart.ib-intizo.m va shaxsi.y javobgarli.k – har .bir rahbar fao.liy . atining ku.ndalik qoid . asi bo‘li . shi kera.k.-Toshkent., “O‘zbek.iston”, . 2017. . – B. 104.
Mutalboyev A., Murodov E., Masharipov S., Islomova H. Kimyo // 10-sinf uchun darslik. -Toshkent.- 2017.-48-66 b.
Meliboyeva G.S. Kimyoni o`qitishda zamonaviy texnologiyalar. T-Toshkent. -2020yil. -38-56 b.
Nishonov M., Teshaboyev S. Kimyoni o‘qitishda didaktik o‘yinlardan foydalanish// Bioorganik kimyo fani muammolari. Respublika yosh kimyogarlar konferensiyasi materiallari. -Namangan. -2014. -B. 226-229.
Андреева, Г.М. Психология социального познания - М.: Аспект - Пресс, 2000. - 288 с.
Ахметов, Н.С. О построении школьного курса химии и Фундамен-
тальных понятиях науки // Химия в школе. - 1995. - № 5. - С. 11-15.
Балл, Г.А. Теория учебных задач: Психолого-педагогический аспект. - М.: Педагогика, 1990. - 184 с.
Барышева, Г.А. Инновационный фактор и интеллектуальный ресурс в динамизации и экономике России. / Под ред. Ю.С. Нехорошева. - Томск: Томский ГУ, 2001. - 224 с.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.